—Nokkaakselin karkaisu epäonnistunut. Nokat ovat kuluneet, varsinkin vanhemmissa autoissa. Tällöin moottori käynnistyy huonosti ja käynti on epätasaista huolimatta sytytyksen säädöstä. Myös puristukset huonot.
—Moottorin kannentiivisteen palamisia esiintynyt.
—Pakoventtiilit palaneet.
—Venttiilivarren tiivisteet vuotavat.
—Kaasutinongelmia.
—Polttoaineensuihkutusjärjestelmän vikoja.
—Virtalukko lukkiutuu avaimen ollessa paikallaan.
—Vesipumppu vuotaa.
Vaihteiston ja voimansiirron viat
—Vaihteiston laakerit voivat olla kuluneet yli 100 000 kilometriä ajetuissa autoissa. Kuluneen laakerin ääni kuuluu vaihteistosta ajettaessa kakkosella tai kolmosella.
—Vaihteenvalitsimen nivelet voivat olla kuluneet. Vika ilmenee siitä, että vaihdekeppi on jossain määrin hervoton.
—Vaihteiston synkronointi kulunut.
—Kytkinvikoja.
—Kardaaniakselissa voi olla epätasapainoa tai ristinivelet ovat kuluneet. Auto ravistaa myös silloin, kun ei jarruteta.
—Etupyöränlaakerit vialliset.
Jarruviat
—Jarrulevyt kieroutuvat, mikä ilmenee ravistuksena jarrutettaessa.
—Jarrulevyt ruostuvat.
—Jarruputket ruostuvat.
—Jarruletkut murtuneet.
Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
—Etuakselistossa on väljää. Etutukivarsien kumihelat väljät. Alapallonivelet väljät.
—Jouset katkeavat.
Sekalaiset viat
—Kierroslukumittari rikki.
—Istuinlämmitys ei toimi.
Pakoputkiston viat
—Pakoputkisto lyhytikäinen.
—Katalysaattorivikoja. Katalysaattori saattaa olla ylikuumentunut.