—Verso eriteltynä Corollasta AKatsastuksen tilastossa vain vuosimalli 2009, jossa ei selvää vikakohdetta. Ei mukana GTÜ –tilastossa.
—Ajovaloissa usein vikoja TÜV
—Pysäköintijarrun teho vain keskinkertainen kolmivuotiaissa Versoissa TÜV
—Tehokkaimmassa mallissa, 2.2 DCAT Diesel jarrut ja akselistot voivat olla kuluneita DEKRA
Takaisinkutsuja
—Kaasupoljin voi takerrella ja palautua hitaammin vapaaasentoon ja pahimmassa tapauksessa juuttua osakaasuasentoon, autojen kaasupoljin korjataan 2010 Trafi
—Kaasupolkimen mahdollinen juuttuminen saattaa aiheuttaa vaarallisen ajotilanteen 2010 ADAC
—Ohjausakseli, riittämätön materiaalivahvuus voi johtaa ohjauksen toimimattomuuteen ADAC 2006
—Turvatyynyjärjestelmän ohjausyksikkö: Etumatkustajan turvatyynyn poiskytkentäkatkaisin ei kytke turvatyynyä aina pois. Ohjausyksikkö vaihdetaan Trafi 2006, ADAC, VOSA
—Panoraamakaton lasi Trafi 2011
Tielle jättäviä vikoja ADAC
—Akkuvikoja epätavallisen runsaasti (jo 3. käyttövuodesta alkaen)
—Käsivalintainen vaihteisto joutuu lujille 2.2 –dieselin (130 kW) ronskin 400 newtonmetrin vääntömomentin vuoksi, mikä voi lyhentää vaihteiston käyttöikää Autobild
—2.0D –moottorissa aluksi pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmässä ongelmia Autobild
—Lisäksi aluksi ongelmia hiukkassuodattimen tukkeutuessa, mutta sittemmin tilanne korjautunut polttonesteen ruiskutuksen ohjelmointia muuttamalla Autobild