—Tyhjäkäyntikierrosluku voi vaihdella. Syynä viallinen tyhjäkäyntiventtiili.
—Polttoainepumppuvikoja.
—Ajonestolaitteen vikoja.
—Moottorin yläkiinnike saattaa olla rikki.
Vaihteiston ja voimansiirron viat
—Vaihteiston synkronointi on kulunut. Syynä vaijerivälitteinen vaihteensiirto, joka ei ehdi seurata mukana nopeassa vaihtamisessa, vaan kuormittaa synkronointia. Testaa, ettei vaihteensiirrossa kuulu rusahdusta.
Jarruviat
—Etujarrulevyihin voi tulla halkeamia.
Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
—Ohjaustehostimen putket voivat ruostua.
—Ohjausvaihteen öljyvuotoa.
—Tunnoton ohjaus vanhimmassa vuosimallissa.
—Tarkista, että edestä ei kuulu ylimääräistä ääntä, kun ohjaus käännetään ääriasentoon. Korjaus on kyllä edullinen välilevyjen avulla, mutta kannattaa varmistua asiasta, ettei ääni ala kiusata.
Sähköviat ja valoviat
—Ajovalojen polttimot kestävät huonosti.
—Akku voi purkautua.
Sekalaiset viat
—Keskuslukitusvikoja. Ovien lukot voivat reistailla.
—Eniten vikoja on ensimmäisessä vuosimallissa 1992. Aluksi käytettiin muun muassa liian ohuita ovilaseja, jolloin ovesta kuului suhinaa ajettaessa. Myös moottorin teho on heikompi vanhimmassa mallissa johtuen pakoputkiston mitoituksesta.
—Tuulilasiin tuli jännityksestä johtuva halkeama vanhimmissa vuosimalleissa. Myöhemmin lasi vaihdettiin paksummaksi.