—Moottorin suojus (kapseli) irronnut (Diesel vm 2006 asti)
—Käynnistysmoottori rikki ( Bensiini ja Diesel vm 2006 asti)
—Moottorinohjauksen häiriö (Bensiini ja Diesel vm 2006 asti)
—Ruiskutusjärjestelmä rikki (Diesel vm 2005 asti)
—Sytytyspuola rikki (vm 2007 asti)
—Sytytystulpat kosteat ja likaantuneet (vm 2006 asti)
—Turboahdin rikki (vm 2005 asti)
—Kytkin rikki (vm 2006 asti)
—Pakoputkisto murtunut ja ruosteessa (vm 2005 asti)
—Hiukkassuodatin tukkeutunut (vm 2005)
—Ajonestolaite rikki (vm 2006 asti)
Käyttäjien ilmoittamia vikoja
—Erilaisia moottoriin liittyviä vikoja ADAC
—Jarrut kuluvat nopeasti ADAC
—Pyöränlaakerit kuluneet ADAC
—Pakoputkisto, hiukkassuodatin ADAC
—Kojelaudan sähkölaitteet (esimerkiksi mittaristo, radio) ADAC
—Sähkötoimisen ohjaustehostimen hapero kaapelointi ja ABS/ESC –keskusyksikön puutteellinen suojaus aiheuttivat oikosulkuja ja tulipalovaaran sekä useita takaisinkutsukampanjoita (erityisesti vm 2003 – 2006) Autobild
—Lukemattomia takaisinkutsuja ja runsaasti vikoja Autobild