—Välijäähdytinputki: Putken irtoaminen,vaihdetaan putki uudelleeen muotoilluun Trafi 2006, valmistunut 2006
—Palovaara: Viallinen kumilaippa aiheuttaa välijäähdytinputken vuodon turbodieselmallissa, seurauksena voi olla hiukkassuodattimen kuumeneminen ja mahdollinen palaminen VOSA 2006 ADAC 2008, pahimmassa tapauksessa seurauksena on autopalo KBA 2008
—Palovaara: Välijäähdyttimen suunnitteluvirheen vuoksi hiukkassuodatin kuumenee ja pahimmassa tapauksessa palaa VOSA 2007
—Polttonesteen paineensäädin ei toimi 25 astetta kovemmassa pakkasessa, vaihdetaan ADAC 2004
—Hehkutusjärjestelmän ruuviliitos, tarkistus ja tarvittaessa kiristys ADAC 2006
—Palovaara: Johdinsarja voi osua moottorin osiin, mikä voi aiheuttaa oikosulun, moottoritehon laskun ja pahimmassa tapauksessa tulipalon VOSA, ADAC 2009
—Ohjaustehostin voi lakata toimimasta viallisen hihnapyörän vuoksi VOSA 2010
—Apulaitteet (vesipumppu, laturi ja ilmastoinnin kompressori) voivat lakata toimimasta, koska
—apulaitteiden hihnan kiristimessä voi olla vikaa. Pahimmassa tapauksessa hihna irtoaa ja estää
—ohjaustehostimen hihnapyörän toiminnan, jolloin ohjaustehostus lakkaa ja ohjaaminen vaatii
—tavallista enemmän voimaa VOSA 2011
Käyttäjien ilmoittamia vikoja
—Vain kaksi moottoriin liittyvää vikaa ilmoitettu ADAC
—Uudempi malli (JT):
—Ilmastointilaitteen kompressorivikoja Autobild
—Turboahtimen ja käynnistysmoottorin vikoja 1.9 DDiS dieselmallissa Autobild
—Turbodieselin turboahtimen letku irtoilee, mikä sekoittaa moottorinohjausjärjestelmän toiminnan Autobild
—Moottorin sähköjohdinnippua koskeva takaisinkutsu tulipalovaaran vuoksi Autobild
—Lukuisia kuluneita kytkimiä ja pari vaihteistovauriota, mitkä ovat tyypillisiä vikoja nelivetoautoille Autobild
—Vanhempi malli:
—Runsaasti sähkölaiteongelmia Autobild
—Kosteus aiheuttaa kontaktihäiriöitä liitoksissa Autobild
—Purkautuneet akut aiheuttavat käynnistysongelmia Autobild
—Muutamia moottorivaurioita jakopään hammashihnan repeämän vuoksi Autobild